Contact Info
Lasă-ne un mesaj
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Care sunt avantajele crearii unui cont?
Crearea unui cont in www.lavandia.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.lavandia.ro .
Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate, istoric comenzi, produse favorite, istoric retururi.
Cum plasez comanda?
Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.
Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul “Finalizare comanda”.
Produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in partea de sus a paginii (https://www.lavandia.ro/cos/). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru “Termeni si conditii”, comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.
Cum se foloseste un cupon de reducere?
In partea de sus a paginii “Cos cumparaturi” (https://www.lavandia.ro/cos/) gasesti rubrica “Ai un cod de reducere?” in care trebuie sa tastezi codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect si apasarea butonului “APLICA REDUCEREA”. Apoi finalizeaza comanda apasand butonul “Trimite comanda”.
Pot modifica comanda trimisa?
O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelor noi. Pentru adaugarea unor produse noi te rugam sa plasezi o noua comanda.
Daca comanda a fost plasata, poti modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail office@lavandia.ro.
Anularea comenzii
Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail office@lavandia.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.
Plata comenzii
Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele LAVANDIA.
Transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile cu valori mai mari de 200 Lei;
- pentru comenzile cu valori mai mici de 200 LEI, costul transportului este de 25 Lei.
- pentru comenzile expediate in afara Romaniei – costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.
Situatii Exceptionale
- In cazul comenzilor cu mai multe produse, exista posibilitatea ca produsele sa fie expediate din mai multe puncte de livrare. In aceasta situatie, timpul de livrare poate creste cu 1-2 zile lucratoare si veti primi mai multe colete, iar sumele ramburs vor fi corespunzatoare produselor din fiecare colet.
- Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.
- In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.
Ce fac daca am primit un produs deteriorat?
De obicei produsele comandate online vor fi livrate in minim 72 de ore pana la maxim 10 zile lucratoare de la data confirmarii finale a comenzii pe care ai efectuat-o. Produsele care nu sunt pe stoc vor fi livrate in timp de 30 de zile lucratoare de la receptionarea comenzii. Daca nu primesti vreo informatie despre comanda ta din partea noastra in cea de-a 8-a zi, te rugam frumos sa ne trimiti un e-mail sau sa ne suni la +40 728 011 000 iar noi vom localiza comanda ta imediat.
- Completarea formularului de retur din cadrul pagini politică de retur, https://www.lavandia.ro/rambursari-si-returnari, mai multe informații despre aceasta regăsindu-se în prezenta pagina.
- Trimiterea unui e-mail în prealabil în care utilizatorul trebuie să completeze următorul set de date privind la produsele pe care dorește să le returneze si anume, având ca subiect returnare produselor și numărul facturii aferente
- Numele și Prenumele acestuia
- Numărul (de telefon pentru a putea fi contactat pentru rezolvarea solicitării în cazul în care nu răspunde comunicării prin serviciul de poștă electronică în primele 48 de ore de la trimiterea sesizării)
- Produsul/Produsele pe care dorește să le returneze
- O copie a Facturii Fiscale aferente.
- Prin efectuarea unei cereri in format fizic datată și semnată împreună cu o copie a facturii fiscale aferente, si trimiterea acestora prin poștă la adresa Șoseaua Viilor nr. 68A, sector 5, București. (Cererea va trebui să conțină date de identificare pentru a stabilii contactul cu clientul în viitor.)
- Din suma rambursată vor fi scăzute taxele de transport.
Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic +40 728 011 000 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.
- Email: Echipa noastră așteaptă să te ajute în legătură cu întrebarile sau nelămuririle tale. Răspundem la email-urile primite și încercăm să fim cât mai rapizi cu putință. Trimite un email echipei Lavandia. Putem să-ți oferim cele mai prompte și utile răspunsuri despre produse, via email.
- Telefon: Poți să ne suni și te vom ajuta cu privire la toate întrebările și nelămuririle tale. Îți putem prelua comenzile foarte usor și prin telefon, asa încât nu ezita să ne suni. Numărul de telefon este +40 728 011 000. Ne poți contacta de luni până vineri în intervalul 09:00 – 18:00. Putem să-ți oferim cele mai prompte și utile răspunsuri despre produse sau întrebări frecvente via telefon. Comanzi foarte ușor și nu trebuie să scrii nimic la calculator.