BUCURĂ-ȚI APROPIAȚII CU MIREASMA LAVANDEI !!!CUMPĂRĂ ACUM CADOUL PERFECT.

Întrebări Frecvente

De obicei produsele comandate online vor fi livrate in minim 72 de ore pana la maxim 10 zile lucratoare de la data confirmarii finale a comenzii pe care ai efectuat-o. Produsele care nu sunt pe stoc vor fi livrate in timp de 30 de zile lucratoare de la receptionarea comenzii. Daca nu primesti vreo informatie despre comanda ta din partea noastra in cea de-a 8a zi, te rugam frumos sa ne trimiti un e-mail sau sa ne suni la +40 728 011 000 iar noi vom localiza comanda ta imediat.
Cum plasez comanda? Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul “Finalizare comanda”. Produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in partea de sus a paginii (https://www.lavandia.ro/cos/). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru "Termeni si conditii", comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”. Cum se foloseste un cupon de reducere? In partea de sus a paginii "Cos cumparaturi" (https://www.lavandia.ro/cos/) gasesti rubrica "Ai un cod de reducere?" in care trebuie sa tastezi codul cuponului de reducere. Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect si apasarea butonului "APLICA REDUCEREA". Apoi finalizeaza comanda apasand butonul “Trimite comanda”. Pot modifica comanda trimisa? O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea marimii sau a culorii produselor. Pentru adaugarea unor produse noi te rugam sa plasezi o noua comanda. Daca comanda a fost plasata, poti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro.  Anularea comenzii Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@poema.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.  Plata comenzii Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata: 1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.

Care sunt avantajele crearii unui cont?

Crearea unui cont in www.lavandia.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.lavandia.ro .

Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate, istoric comenzi, produse favorite, istoric retururi.

  • Email: Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. Email Echipa Topshop. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via email.
  • Telefon: Poti sa ne suni si te vom ajuta cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale. Comenzile se fac foarte usor prin telefon, asa incat nu ezita sa ne suni. Numarul gratuit de telefon este +40 728 011 000. Ne poti contacta de Luni pana Vineri in intervalul 09:00 - 18:00. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse sau intrebari frecvente via telefon. Comanzi foarte usor si nu trebuie sa scrii nimic la calculator.
Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii? Livrarea produselor LAVANDIA se face prin firma de curierat rapid FAN CURIER. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa. La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, te rugam sa anunti de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa office@lavandia.ro. Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul LAVANDIA . In cat timp ajunge comanda? Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 - 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii. In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.  Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid. Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi. Echipa LAVANDIA iti sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail comenzi@poema.ro. Inainte de a reclama intarzieri, te rugam sa verifici mai intai daca nu ai primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, te rugam sa contactezi firma de curierat pentru o noua livrare. Nu in ultimul rand, te rugam sa verifici daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook LAVANDIA , care sa vizeze intarzieri de livrare.   Situatii Exceptionale
  • In cazul comenzilor cu mai multe produse, exista posibilitatea ca produsele sa fie expediate din mai multe puncte de livrare. In aceasta situatie, timpul de livrare poate creste cu 1-2 zile lucratoare si veti primi mai multe colete, iar sumele ramburs vor fi corespunzatoare produselor din fiecare colet.
  • Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.
  • In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.
Care este costul transportului?transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile cu valori mai mari de 200 Lei;
  • pentru comenzile cu valori mai mici de 200 LEI, costul transportului este de 20 Lei.
  • pentru comenzile expediate in afara Romaniei - costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.
Ce fac daca am primit un produs deteriorat? Te rugam sa ne contactezi la office@lavandia.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului deteriorat. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.  Ce fac daca am primit un produs care nu corespunde cu cel comandat? Te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa office@lavandia.ro intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic +40 728 011 000 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.

Aveti dreptul sa renuntati la cumpararea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de Curierat / data trimiterii coletului catre SC LAVANDIA STAT SRL). Pentru aceasta , trebuie sa ne informati cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
Cererea de rambursare a produselor se poate face prin una din urmatoarele modalități:
  1. Completarea formularului de retur din cadrul pagini politică de retur, https://www.lavandia.ro/rambursari-si-returnari, mai multe informații despre aceasta regăsindu-se în prezenta pagina.
  2. Trimiterea unui e-mail în prealabil în care utilizatorul trebuie să completeze următorul set de date privind la produsele pe care dorește să le returneze si anume, având ca subiect returnare produselor și numărul facturii aferente
    1. Numele și Prenumele acestuia
    2. Numărul (de telefon pentru a putea fi contactat pentru rezolvarea solicitării în cazul în care nu răspunde comunicării prin serviciul de poștă electronică în primele 48 de ore de la trimiterea sesizării)
    3. Produsul/Produsele pe care dorește să le returneze
    4. O copie a Facturii Fiscale aferente.
  3. Prin efectuarea unei cereri in format fizic datată și semnată împreună cu o copie a facturii fiscale aferente, si trimiterea acestora prin poștă la adresa Șoseaua Viilor nr. 68A, sector 5, București. (Cererea va trebui să conțină date de identificare pentru a stabilii contactul cu clientul în viitor.)
BUCURĂ-ȚI APROPIAȚII CU MIREASMA LAVANDEI !!!CUMPĂRĂ ACUM CADOUL PERFECT.