BUCURĂ-ȚI APROPIAȚII CU MIREASMA LAVANDEI !!!CUMPĂRĂ ACUM CADOUL PERFECT.

Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
Livrarea produselor LAVANDIA se face prin firma de curierat rapid FAN CURIER. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.

La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, te rugam sa anunti de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa office@lavandia.ro.
Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul LAVANDIA .

In cat timp ajunge comanda?
Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 – 2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. 
Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.
Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Echipa LAVANDIA iti sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail comenzi@poema.ro. Inainte de a reclama intarzieri, te rugam sa verifici mai intai daca nu ai primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, te rugam sa contactezi firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, te rugam sa verifici daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook LAVANDIA , care sa vizeze intarzieri de livrare.

 

Situatii Exceptionale

  • In cazul comenzilor cu mai multe produse, exista posibilitatea ca produsele sa fie expediate din mai multe puncte de livrare. In aceasta situatie, timpul de livrare poate creste cu 1-2 zile lucratoare si veti primi mai multe colete, iar sumele ramburs vor fi corespunzatoare produselor din fiecare colet.
  • Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.
  • In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.


Care este costul transportului?
transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile cu valori mai mari de 200 Lei;

  • pentru comenzile cu valori mai mici de 200 LEI, costul transportului este de 20 Lei.
  • pentru comenzile expediate in afara Romaniei – costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.


Ce fac daca am primit un produs deteriorat?
Te rugam sa ne contactezi la office@lavandia.ro in termen de 24 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului deteriorat. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

 Ce fac daca am primit un produs care nu corespunde cu cel comandat?
Te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa office@lavandia.ro intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

BUCURĂ-ȚI APROPIAȚII CU MIREASMA LAVANDEI !!!CUMPĂRĂ ACUM CADOUL PERFECT.